Oferujemy usługi w zakresie:
wirtualnego asystenta biura (usługa abonamentowa - rezerwacja hoteli, zakup biletów, umawianie spotkań, kontakt w celu przekazania informacji partnerom biznesowym na zlecenie Państwa firmy itp. - cena do ustalenia i zależna od wymagań Klienta i i czasu jaki mogą one zaabsorbować),
zaprojektowania prostej wizytówkowej strony internetowej firmy/instytucji (cena ok. 500 zł do ustalenia podczas rozmowy lub wymiany korespondencji),
pomocy w sporządzaniu pism administracyjnych i biurowych (również poprawianie, edycja i korekta), (cena do indywidualnego ustalenia),
przepisywania tekstów (od 4 zł za stronę A4 prostego i czytelnego tekstu bez tabel), również prac dyplomowych,
formatowania tekstu (według wytycznych Klienta - od 2 zł za stronę),
redakcji i korekty językowej tekstów (od 5 zł za stronę w przypadku małej ilości błędów),
transkrypcji nagrań (od 5zł za minutę nagrania),
tłumaczeń prostych tekstów z języka angielskiego i włoskiego (25 zł za stronę w trybie zwykłym i 50 zł w trybie ekspresowym)
oraz na język angielski (35 zł za stronę w trybie zwykłym i 70 w trybie ekspresowym).